1. november 2010

TV 2|Marketing nomineret til fem Promax-priser

- Jeg er så stolt over, at vi på TV 2 har en marketingafdeling med medarbejdere, der i den grad både strategisk og kreativt kan matche verdens største tv-stationer. Det er fantastisk at se, at vores arbejde i den grad vinder genklang, både blandt danskerne, men også blandt vores kolleger ude i verden. Den utroligt flotte kampagne for "Vild med dans" i år er både fornyelse af "Vild med dans"-brandet, samtidig med at den rammer programmets ånd. Kampagnen for "VM" er et helt fantastisk eksempel på, hvordan vi viser seerne, at TV 2 er Danmarks Største Fællesskab, og "Tour de France"-kampagnen kommunikerer på fremragende vis både storhed og poesi, siger Dorte Helene Dam, Marketingdirektør i TV 2.

ProAV Digital

ProAV818 forside NETNyt nummer ude nu!

Læs bl.a. om:

  • IB4 mødelokaler
  • Unico-Gruppen
  • Brug en gimbal
  • LED-lamper
  • Mediatec udvider

Læs alt lige her

DEShow 2019

Danish Entertainment Show er en ny messe, hvor udlejnings- og eventbranchen viser hvad de kan, og branchens førende distributører/ forhandlere præsenterer det største udvalg af innovative løsninger, teknologier og produkter

Se mere her

Abonnement på ProAV Magasinet

Få alle de nyeste trends og følg med i udviklingen inden for AV-branchen. Modtag vores trykte udgave af ProAV Magasinet for kun kr. 250,- *

...Abonner lige her

*alle priser er ekskl. moms og levering

Annoncering

Få kontakt til en købestærk målgruppe i Danmarks eneste PRO AV magasin

Se mere her

Typisk ProAV læser

74,5% er meget tilfreds med det redaktionelle indhold

Se mere her