7. maj 2015

Ny marketingchef til TV 2

Ansvaret for TV 2s marketingaktiviteter ligger fremover i hænderne på 40-årige Jacob Weinreich, som siden 2014 har haft sit eget firma – MatchUp Group med udvikling af digitale produkter til mobile platforme. Fællesnævneren i hans karriere er en digital tilgang til produkter og markedsføring.
Sammenholdt med respekten for brandværdi og mange års erfaring med ledelse gør det Jacob Weinreich til en vigtig brik i TV 2s digitale ambition om at være det mest engagerende mediehus herhjemme.

"Marketingchefen spiller en meget central rolle på TV 2. Dels fordi marketingrollen er blevet mere kompleks i takt med den digitale udvikling og behovet for at føre vores seere og brugere rundt på alle vores platforme. Dels fordi vi har nogle meget stærke brands, som hele tiden skal innoveres og udvikles," siger programdirektør Anne Engdal Stig Christensen og fortsætter: "Jacob Weinreich kommer med en kæmpemæssig digital ballast og med stor international og ledelsesmæssig erfaring. Den kombination er den helt rigtige for TV 2 og vores marketingafdeling, og jeg er sikker på, at han kan bidrage til fortsat succes i en meget omskiftelig tid."

"TV 2 er for mig den ubestridt mest interessante arbejdsplads, vi har herhjemme. De store udfordringer, som ikke kun TV 2, men hele den traditionelle tv-branche står overfor de kommende år, gør kun opgaven endnu mere udfordrende. Jeg ser det som et enormt privilegium at få lov til at arbejde med nogle af branchens absolut stærkeste personligheder, og jeg glæder mig helt enormt til at komme i gang," slutter Jacob Weinreich.

ProAV Digital

Forside ProAV1 19 NET

Nyt nummer ude nu!

Læs bl.a. om:

  • Event Expo
  • Nyt lys i Operaen
  • VR visualisering
  • Nem redigering
  • Storage-løsning

Læs alt lige her

Abonnement på ProAV Magasinet

Få alle de nyeste trends og følg med i udviklingen inden for AV-branchen. Modtag vores trykte udgave af ProAV Magasinet for kun kr. 250,- *

...Abonner lige her

*alle priser er ekskl. moms og levering

Annoncering

Få kontakt til en købestærk målgruppe i Danmarks eneste PRO AV magasin

Se mere her

Typisk ProAV læser

74,5% er meget tilfreds med det redaktionelle indhold

Se mere her