15. juni 2011

Jysk.tv er i luften

 Præcis syv år efter at Lars Larsen sendte sin selvbiografi ud til alle Danmarks husstande, så er det igen blevet tid til at prøve noget nyt for at brande den danske dynekonges imperium.

Svaret er selskabets helt egen TV-station, Jysk.tv, hvor en masse nye film og ”reklameklassikere” fra Jysk og den danske TV-reklames uskyldige ungdom kan ses.

Ifølge Jonas Schrøder, Communications- og CSR-manager hos Jysk, er TV-satsningen et udtryk for, at selskabet vil holde fast "i Jysk/Lars Larsens unikke historie og samtidig lave noget, der peger fremad".

- Det er corporate/employer branding. Levende billeder er naturligvis en god måde at fortælle om Jysk på. Vi har mange målgrupper; medarbejdere, jobansøgere, studerende, NGO’er, journalister og så videre i mange lande. Så i stedet for at lave en stor forkromet Corporate Branding-video, har vi lavet en masse, så målgrupperne selv kan søge den information, de er interesseret i ind til Jysk, lyder det fra Schrøder.

Det betyder, at Jysk også har været en tur i kælderen og lede efter gamle videobånd – fra dengang Lars Larsen ikke var gråhåret, og TV-reklamer var noget helt nyt i Danmark. Selskabet har digitaliseret disse og vækket dem til live online igen. 

Kilde: Markedsforing.dk

ProAV Digital

ProAV9 NOV18 ForsideNyt nummer ude nu!

Læs bl.a. om:

  • Østre Gasværk
  • Expo-reportage
  • DJI Ronin
  • RAW video
  • Comtech

Læs alt lige her

DEShow 2019

Danish Entertainment Show er en ny messe, hvor udlejnings- og eventbranchen viser hvad de kan, og branchens førende distributører/ forhandlere præsenterer det største udvalg af innovative løsninger, teknologier og produkter

Se mere her

Abonnement på ProAV Magasinet

Få alle de nyeste trends og følg med i udviklingen inden for AV-branchen. Modtag vores trykte udgave af ProAV Magasinet for kun kr. 250,- *

...Abonner lige her

*alle priser er ekskl. moms og levering

Annoncering

Få kontakt til en købestærk målgruppe i Danmarks eneste PRO AV magasin

Se mere her

Typisk ProAV læser

74,5% er meget tilfreds med det redaktionelle indhold

Se mere her