Twentyfourseven

Af Carsten Legaard, 30. marts 2016

Hold øje med 24/7

Det er nu godt et halvt år siden den tekniske realityproducent og studie- og udlejningsvirksomhed Twentyfourseven fik ny landechef i Danmark. Ejerne og bestyrelsen fandt deres foretrukne kandidat i skikkelse af daværende salgschef hos AVIT-Systems i Danmark, Thomas Neye.

Thomas Neye blev valgt, fordi hans profil og personlighed matcher de mål, som bestyrelsen har sat sig: At gøre virksomheden mere udadvendt og proaktiv. “Det er noget af det, jeg kan med min erfaring som sælger,” siger Thomas Neye.

“Vi skal udvikle os fra at være den klassiske udlejningsbutik, hvor kunderne ringer ind, til at være meget mere til stede i kundernes hverdag. Det er en kulturforandring, som griber ind i alles arbejdsmåde, og det er vi allerede godt i gang med.”

Hvad kræver det af den enkelte medarbejder?

Thomas Neye: “Det kræver selvfølgelig mest af dem, der har med direkte salg at gøre. Medarbejderne har skullet ofre sig lidt, og det har de gjort rigtig godt. Det er fedt for dem, når de oplever at have ringet ud, og der så en uge efter kommer et kald retur, som ender med en ordre. Om ordren er stor eller lille - det vigtige er oplevelsen af, at det virker! Ved at være til stede bliver vi også valgt. Vi har allerede fået et par kunder i butikken, som vi ikke har været det foretrukne valg for før.”

Små ting - Stor betydning

I december arrangerede Twentyfourseven sammen med naboen Litecom et julearrangement med ca. 150 deltagende gæster, kunder og forretningsforbindelser. For andre virksomheder lyder det måske ikke af meget, men for Twentyfourseven er det markant nye toner.

“Vores første forsøg i den retning var et fyraftensarrangement i sommers. Til det kom der ikke så mange, fordi vi ikke var så gode til at markedsføre det. Til gengæld er vi positivt overraskede omkring julearrangementet, da mange af gæsterne blev hængende meget længere, end vi havde turdet håbe på. Det er jo en fin måde at lære sine kunder lidt bedre at kende. ”En anden ting, som glæder os, var den store opbakning fra vores leverandører som sponsorerede gaver i stor stil til vores lotteri.”

“Et af mine mål er, at vi skal være den foretrukne tekniske udlejningspartner. Dette gælder udstyr til reality, studier eller almindelig daglig udlejning. Vi har grundlæggende det, der skal til: Den rette teknik, et fuldt opgraderet kontrolrum, tre attraktive studier med god beliggenhed på Østerbro i København samt fornuftige udenoms faciliteter. Vi har alt dette, vi har bare ikke været så gode til at fortælle andre om det.”

Vil stå på tre ben

I dag er udlejning og studier de to primære forretningsområder for Twentyfourseven. Thomas Neye fortæller: ”Et af vores mål er at sikre virksomheden bedre for fremtiden. I dag beskæftiger vi os meget med TV produktionsselskaber og broadcastere. Som noget nyt i Danmark vil vi gerne begynde at arbejde med corporate media. Det gør vi allerede i Sverige.”

“I løbet af mit første halve år hos Twentyfourseven har jeg set, at de kunder, som kommer her, virker rigtig glade for samarbejdet. Så udfordringen må være at få endnu flere til at komme her og være glade.”

Om Twentyfourseven

Virksomheden er grundlagt i 1996 og er nærmest jævnaldrende med reality-genren i Skandinavien. Twentyfourseven stod for den tekniske produktion af de første Robinson udsendelser. Siden er der løbet mange sæsoner igennem af Robinson og aflæggere som Paradise Hotel og Bikini Island med flere. En af nøglepersonerne i disse produktioner var Jacob Avlund.

Thomas Neye: ”Jakob har været på en lille smuttur væk fra Twentyforuseven, men til stor glæde for os er Jakob nu vendt hjem og er til stor gavn for vores reality udlejning.”

Twentyfourseven har kontorer i Sverige, Danmark, Norge og Finland. Twentyfourseven Holding AB er ejet af Nordic Viking Holding AB (50 procent), Inter IKEA Investments AB (35 procent) og layline Partners AB (15 procent). 

ProAV Digital

Forside ProAV1 19 NET

Nyt nummer ude nu!

Læs bl.a. om:

  • Event Expo
  • Nyt lys i Operaen
  • VR visualisering
  • Nem redigering
  • Storage-løsning

Læs alt lige her

Abonnement på ProAV Magasinet

Få alle de nyeste trends og følg med i udviklingen inden for AV-branchen. Modtag vores trykte udgave af ProAV Magasinet for kun kr. 250,- *

...Abonner lige her

*alle priser er ekskl. moms og levering

Annoncering

Få kontakt til en købestærk målgruppe i Danmarks eneste PRO AV magasin

Se mere her

Typisk ProAV læser

74,5% er meget tilfreds med det redaktionelle indhold

Se mere her