2. december 2010

TV på skærme i S-togene

Da DSB S-tog i slutningen af september lukkede ned for skærmene var det med udgangspunkt i resultatet fra en kundeundersøgelse, som S-togs ledelsen ikke kunne leve med. Utilfredsheden er nu blevet vendt til en stor tilfredshed med infoskærmene i sin helhed, men også med tilfredshed over og accept af de enkelte elementer, som vises på skærmene.I dag kan infoskærmene opleves med det nye indhold i sin helhed med en kombination af trafikinformation, S-togsinformation, nyheder og kommercielt indhold.

Seneste undersøgelse af kundernes syn på skærmene viser, at 69 pct. af de adspurgte er tilfredse eller meget tilfredse med infoskærmene. For under én måned siden var det samme tal 10 procentpoint lavere, nemlig 59 pct., der var tilfredse eller meget tilfredse med infoskærmene. At infoskærmene finansieres delvis gennem kommercielt indhold er der også en bred accept af. Næsten 80 pct. af de adspurgte synes det er ok, at der er reklamer på skærmene, hvis pengene bruges til medfinansiering af nye servicetiltag over for kunderne.

ProAV Digital

ProAV 5Forside www

Nyt nummer ude nu!

Læs bl.a. om:

  • Intercom på revyen
  • Mr GoPro
  • Rokoko
  • Trådløs video
  • God lyd på mobilen

Læs alt lige her

Annoncering

Få kontakt til en købestærk målgruppe i Danmarks eneste PRO AV magasin

Se mere her

Typisk ProAV læser

74,5% er meget tilfreds med det redaktionelle indhold

Se mere her