1. november 2010

TV 2|Marketing nomineret til fem Promax-priser

- Jeg er så stolt over, at vi på TV 2 har en marketingafdeling med medarbejdere, der i den grad både strategisk og kreativt kan matche verdens største tv-stationer. Det er fantastisk at se, at vores arbejde i den grad vinder genklang, både blandt danskerne, men også blandt vores kolleger ude i verden. Den utroligt flotte kampagne for "Vild med dans" i år er både fornyelse af "Vild med dans"-brandet, samtidig med at den rammer programmets ånd. Kampagnen for "VM" er et helt fantastisk eksempel på, hvordan vi viser seerne, at TV 2 er Danmarks Største Fællesskab, og "Tour de France"-kampagnen kommunikerer på fremragende vis både storhed og poesi, siger Dorte Helene Dam, Marketingdirektør i TV 2.

ProAV Digital

ProAV 5Forside www

Nyt nummer ude nu!

Læs bl.a. om:

  • Intercom på revyen
  • Mr GoPro
  • Rokoko
  • Trådløs video
  • God lyd på mobilen

Læs alt lige her

Annoncering

Få kontakt til en købestærk målgruppe i Danmarks eneste PRO AV magasin

Se mere her

Typisk ProAV læser

74,5% er meget tilfreds med det redaktionelle indhold

Se mere her