21. marts 2010

Danske bureauer repræsenteret i juryen til Cannes Lions

x

I løbet af ugen vil der blive uddelt guld-, sølv- og bronzeløver til de mest spændende og kreative kampagner i 12 forskellige kategorier. Og igen i år bliver det med deltagelse af danske jurymedlemmer i den prestigefyldte konkurrence. Cannes Lions er det forum, hvor verdens skarpeste hjerner samles om at diskutere, hvordan man navigerer og kommunikerer mest effektivt i et broget og sammensat medielandskab, siger Jacob Fischer, chef i TV 2 Marketing Business Relations, som har det danske repræsentantskab for Cannes Lions.

Han fortsætter: Det er simpelthen et mekka for inspiration og innovation for alle nysgerrige i markedsføringsindustrien, og vi er glade for, at tre kreative fra den danske branche endnu en gang er repræsenteret i juryerne i nogle af de kategorier, der flytter sig allermest netop nu.

De tre danske jurymedlemmer i Film-, Direct- og Cyber-kategorierne er: 

Australskfødte Simon Wooler fra Halbye Kaag JWT er udvalgt til Film-juryen. Simon er creative director og har gennem ti år været en nøglefigur hos Saatchi & Saatchi Copenhagen, inden han skiftede til Halbye Kaag JWT. Simon Wooler har vundet kreative priser ved samtlige større internationale reklamefestivaler herunder Cannes Lions.

Sonja Lund er creative director hos Relationshuset Gekko og ekspert inden for direct marketing - et område hvor hun har høstet en lang række priser gennem snart 15 år. Hun er udvalgt som jurymedlem i Direct-kategorien.

Rasmus Frandsen, creative director hos LBi Copenhagen, skal dømme i Cyber-kategorien. Rasmus har gennem sin flotte karriere vundet mere end 40 danske og internationale priser for sit arbejde.
                           &nb

ProAV Digital

ProAV6 forside www

Nyt nummer ude nu!

Læs bl.a. om:

  • 30 år i branchen
  • Streaming udstyr
  • Audio over IP
  • Svalegangen
  • Minitech

Læs alt lige HER

Annoncering

Få kontakt til en købestærk målgruppe i Danmarks eneste PRO AV magasin

Se mere her

Typisk ProAV læser

74,5% er meget tilfreds med det redaktionelle indhold

Se mere her