8. februar 2013

Signio vinder udbud om displaykommunikation

Aftalen er vundet i udbud blandt fem firmaer og omfatter service på software og hardware, opgradering af de nuværende displayløsninger på Q8’s 102 stationer, indholdsproduktion og ikke mindst rådgivning om nye tiltag.
 
- Vi har valgt Signio som leverandør, fordi de har forståelse for vores forretning og det ændrede marked som følge af den nye lukkelov. De har demonstreret stort indblik i hvordan, displayløsninger bedst muligt kan ramme vores kunders behov, de formår altid at have en positiv indstilling til tingene, og de er altid klar med kompetente og kreative bud på løsninger. Dertil kommer, at de forstår at udnytte mulighederne i softwaren fra SCALA og ikke mindst videreformidle mulighederne til os, siger Martin S. Almosetoft, Projektkoordinator ved Q8 Servicestationer.
 
Signio ser frem til at løfte Q8’s displaykommunikation op på et højere niveau, hvor det kan understøtte Q8’s kommercielle interesser langt mere præcist.
 
- Vi kommer til at arbejde med visualisering og udnyttelse af business intelligence data, dynamisk styring af indhold i de enkelte butikker via mobil og tablet, samt en masse andre nye tiltag, der løfter Q8’s brug af mediet fra salg og information alene, til at være et business management værktøj, siger Lars B. Kanstrup, Produkt- og konceptchef i Signio.
 
Signio ser ordren som udtryk for et ændret marked, der har mod på en ny generation af displaykommunikation, der udnytter mediets muligheder langt mere intelligent til at give værdi på flere fronter.
 
- Vores oplevelse er, at der på retail- og detailmarkedet er behov for en større sammensmeltning og forståelse af butikkens rolle i et digitalt univers. Kunden skal have de samme informationer og den samme oplevelse af et brand, uanset om kunden mødet det gennem online medier eller i en fysisk butik. Her gælder det om at have de rette værktøjer til rådighed og forstå at udnytte dem til at møde kundens kommercielle afsæt i købssituationen, siger Lars B. Kanstrup.
Signio ser ordren som en styrkelse af rollen som international leverandør.
 
- Med Kia Motors Australien, SSP Norge, Jensen’s Bøfhus i Sverige og nu Q8, er vi godt på vej mod et større indhug i det internationale marked. Mon ikke 2013 bliver året, hvor vi udvider vores tilstedeværelse i udlandet, lyder det fra Lars B. Kanstrup.

ProAV Digital

Forside 4 21 teaser

Nyt nummer ude nu!

Læs bl.a. om:

  • Innovation House
  • Pascal Audio
  • Streaming
  • Trådløs 4K
  • Naturkraft
  • Demo/brugt udstyr

Læs alt lige HER 

Annoncering

Få kontakt til en købestærk målgruppe i Danmarks eneste PRO AV magasin

Se mere her

Typisk ProAV læser

74,5% er meget tilfreds med det redaktionelle indhold

Se mere her