12. marts 2013

Robinson Ekspeditionen vender tilbage

”Robinson har siden 1998 været en fantastisk succes for TV3, og jeg glæder mig usigeligt til, det vender tilbage til TV3. Da vi i 2011 besluttede at give det en pause, fik vi fra seerne overvældende respons om, at det ville blive savnet. I første omgang tænkte vi, at det nok var henvendelser fra de mest entusiastiske kerneseere. Men da vi så analyserede mere systematisk på TV3-seernes ønsker, gik vi nærmest bagover, da resultaterne fra TV3’s Seerpanel blev fremlagt: Robinson Ekspeditionen er suverænt øverst på seernes ønskeliste, og Robinson Ekspeditionen slår i popularitet klart alle andre formater – også X-Factor og Vild med Dans”, siger TV3’s Programdirektør Morten Mogensen.

”Vi har derfor nu besluttet at glæde seerne med at lave en 15. sæson af Robinson Ekspeditionen, og vi glæder os enormt til igen at give danskerne Robinson Ekspeditionen på TV3”, siger programdirektør Morten Mogensen.

TV3 vil endnu ikke løfte sløret for, hvordan Robinson Ekspeditionen anno 2013 vil blive afviklet – men vi kan roligt love, at man som deltager skal gøre sig voldsomt fortjent til at vinde - gennem blandt andet fysiske og psykiske udfordringer. Hovedfokus i programmet vil desuden være på overlevelse og livet på en øde ø i intens konkurrence. Og så kan vi også glæde seerne med at opfylde deres ønske om, at Jakob Kjeldbjerg naturligvis vender tilbage som ekspeditionsleder.

”Robinson Ekspeditionen er og bliver en del af TV3’s dna, og vi har sammen med alle de andre nyheder i efteråret en stor selvtillid i den intense konkurrence om seerne. TV3 er steget flot i seertal i årets første to måneder og med både Robinson Ekspeditionen, Premier League, UEFA Champions League med et dansk hold i gruppespillet samt en masse andre nyheder ser 2013 forrygende ud for TV3”, siger Morten Mogensen.

ProAV Digital

Forside 4 21 teaser

Nyt nummer ude nu!

Læs bl.a. om:

  • Innovation House
  • Pascal Audio
  • Streaming
  • Trådløs 4K
  • Naturkraft
  • Demo/brugt udstyr

Læs alt lige HER 

Annoncering

Få kontakt til en købestærk målgruppe i Danmarks eneste PRO AV magasin

Se mere her

Typisk ProAV læser

74,5% er meget tilfreds med det redaktionelle indhold

Se mere her