20. januar 2015

Metronome satser mere digitalt

Produktionsselskabet udvider bl.a. med en ny digital afdeling og dermed flere nye ansigter. Ifølge adm. direktør Kent Nikolajsen møder selskabet stigende efterspørgsel fra kunder om også at levere rent indhold specifikt til digitale platforme. Derfor bliver selskabets hidtidige programchef, Tine Bendix, ind som indholdschef i den nye digitale afdeling, mens kommerciel chef Sofia Wulff bliver afdelingens anden chef med fokus på salg.

 

”Derfor vil vi nu bruge vores ekspertise i historiefortælling til at producere indhold direkte til tv- stationernes on demand-tjenester og til de mange forskellige behov, virksomheder har for at kommunikere visuelt med deres interessenter,” siger Kent Nikolajsen i pressemeddelelsen.

 

Det betyder samtidig, at Metronome sætter producent Steffen Bjergved ind som ny programchef i stedet for Tine Bendix. Han starter på posten i februar, hvor han slutter sig til de to øvrige programchefer Charlotte Holm og Heidi Kim Andersen.

Samtidig slutter Susanne Funder-Mikkelsen, der kommer fra programafdelingen på TV 2, sig til producenten i en nyoprettet stilling som udviklingschef, mens Andreas Iversen til marts kommer fra Strix til stillingen som udviklingsproducent.

Endelig ansætter Metronome yderligere tre som producenter: Wenche Hugaas Jensen, fra en stilling som redaktionschef hos Eyeworks, Søren Bjørn, fra DR Event, og Michelle Bager, der er fundet internt.

 

 

kilde: mediawatch.dk

ProAV Digital

Forside 4 21 teaser

Nyt nummer ude nu!

Læs bl.a. om:

  • Innovation House
  • Pascal Audio
  • Streaming
  • Trådløs 4K
  • Naturkraft
  • Demo/brugt udstyr

Læs alt lige HER 

Annoncering

Få kontakt til en købestærk målgruppe i Danmarks eneste PRO AV magasin

Se mere her

Typisk ProAV læser

74,5% er meget tilfreds med det redaktionelle indhold

Se mere her