Laud nye partnere

På billedet ses fra venstre: Kasper Dahl Verner, Lau Rabjerg-Eriksen, William Abrahamsen og Lars Schouenborg

Af Birgit Waltenburg, 25. marts 2020

Laud People får flere partnere og nyt chefhold

Produktionsselskabet Laud People udvider ejerkredsen med 2 nye partnere. Lars Schouenborg skifter fra Nordisk Film TV og bliver partner og producent i selskabet og Kasper Dahl Verner, der allerede er tilknyttet selskabet som produktionschef indtræder samtidig i partnerkredsen for selskabet, der blev stiftet af Lau Rabjerg-Eriksen for godt 10 måneder siden.

- Det har været nogle fantastiske år på Nordisk Film TV, men muligheden og udfordringen ved at blive partner i Laud People var simpelthen for spændende at sige nej tak til. Jeg har stor tillid til Lau menneskeligt og fagligt og er dybt imponeret over, hvad han har opnået med firmaet på så kort tid, siger Lars Schouenborg.

- Lars er en af de dygtigste og mest erfarne producenter i Danmark. Hans kompetencer spænder bredt fra aktualitet, fakta og livsstil. Samtidig er han en meget behagelig chef, der formår at inspirere og samle dygtige mennesker på sine produktioner. På Laud kommer Lars til at arbejde med både udviklings-, producent og programchefopgaver, siger Lau Rabjerg-Eriksen.

Kasper Dahl Verner har tidligere arbejdet som Head of Production på Drive Studios og senest som Head of Production på Dreamhack Sports Games. Kasper har en bred produktionserfaring med alt fra Go’ Aften Danmark, Paradise Hotel, faktaserier og branded content.

- Jeg er meget ydmyg over muligheden for at indtræde i partnerkredsen på Laud People. Jeg har igennem de seneste fem år arbejdet målrettet med implementering af skalerbare og tidssvarende produktionssetups, både til lineære og digitale platforme. Lau har fra dag et udvist en enorm forståelse for vigtigheden af dette, hvis man vil kalde sig et moderne produktionsselskab, siger Kasper Dahl Verner.

De første 10 måneder har Laud People blandt andet produceret Ole Elsker Danmark med Ole Henriksen til TV 2, Hitlers Hemmelige Danmarksbillede til DR2 og en branded content-kampagne til ILVA.

- Vi har yderligere et par projekter i støbeskeen og håber meget på at få skabt et økonomisk bæredygtigt miks af tv- og mere kommercielle produktioner. Jeg er taknemmelig for, at kunderne har taget så godt imod os og visionen om at skabe et 100 procent dansk ejet selskab i en tid, hvor udenlandske ejede kæder bliver større og større og fylder størstedelen af det danske marked, siger Laud Peoples direktør Lau Rabjerg-Eriksen.

ProAV Digital

Forside 2 20

Nyt nummer ude nu!

Læs bl.a. om:

  • Wedio
  • Zoom F6
  • Hotel Ottilia
  • Reflektorer
  • Lumix S1H
  • ISE 2020

Læs alt lige HER

Annoncering

Få kontakt til en købestærk målgruppe i Danmarks eneste PRO AV magasin

Se mere her

Typisk ProAV læser

74,5% er meget tilfreds med det redaktionelle indhold

Se mere her