Drivein corona profox

Af Birgit Waltenburg, 16. april 2020

Kreativiteten blomstrer i en presset branche

Corona epidemien har overtaget vores dagligdag, og mange, ligesom vores branche, er yderst påvirkede. Men der er også virksomheder, som tænker i kreative baner.

Det gjorde den nordjyske virksomhed Profox, som ligesom mange andre i branchen, så sit marked forsvinde overnight.

Profox lever af udlejning af teknik og scener, til arrangementer i alle størrelser og dermed var alle kunder tvunget til at aflyse deres kommende festivaler og events.

Men på 48 timer fik man ideen til et Drive-in koncept, som både kan være en biograf, koncert, comedy, bingo eller hvad man nu kan finde på.

ProAV Digital

ProAV7 20 forsideNET

Nyt nummer ude nu!

Læs bl.a. om:

  • Shure SLX-D
  • Lys til streaming
  • Ung selvstændig
  • Frihedsmuseet
  • Redigering på iPad

Læs alt lige HER

Annoncering

Få kontakt til en købestærk målgruppe i Danmarks eneste PRO AV magasin

Se mere her

Typisk ProAV læser

74,5% er meget tilfreds med det redaktionelle indhold

Se mere her