Video

12. november 2015

Kortere indslag på BBC

BBC har ladet sig inspirere af populære medier som Buzzfeed og Vice i kampen om at vinde den unge generations gunst - derfor vil public service-koncernen fremover til at producere korte videoindslag på 60-90 sekunder, der passer bedre til mobil-platformen og sociale medier. Det skriver The Independent.

Under overskriften ”How to Win a Mobile” har BBC udarbejdet en række nye retninglinjer til koncernens journalister med råd til, hvordan de nemmere kommer i kontakt med den såkaldte "millennial"-generation.

De nye formater er en del af BBC’ Newstream-projekt, der fokuserer på at gøre public service-gigantens produktioner mere rettet mod mobil-platformen.

 

Kilde: mediawatch.dk

ProAV Digital

Forside 4 21 teaser

Nyt nummer ude nu!

Læs bl.a. om:

  • Innovation House
  • Pascal Audio
  • Streaming
  • Trådløs 4K
  • Naturkraft
  • Demo/brugt udstyr

Læs alt lige HER 

Annoncering

Få kontakt til en købestærk målgruppe i Danmarks eneste PRO AV magasin

Se mere her

Typisk ProAV læser

74,5% er meget tilfreds med det redaktionelle indhold

Se mere her